Henrik von Friesendorff

Henrik von Friesendorff började segla i tidig ålder och har under sitt liv kappseglat på både nationell och internationell nivå. Han har genomgått de flesta av Svenska seglarförbundets kurser för instruktörer och har flera års erfarenhet av utbildning av både vuxna och barn. Under 2017 var Henrik med och representerade Lommabuktens Seglarklubb i Allsvenskan i segling.

August von Friesendorff

August von Friesendorff  började segla vid 7 års ålder och har sedan dess tävlat på flera europeiska vatten. Som barn kappseglade han mest runt om i Sverige men i tonåren deltog han i flera internationella mästerskap. August har jobbat som seglarskoleinstruktör i flera år och har under senaste året deltagit i ett tränarutvecklingsprojekt.